Klubbturer

Sotra Golfklubb arrangerer flere klubbturer hvert år som du som medlem kan delta på. Følg med på disse sidene for informasjon om reiser, priser og påmelding.

Seniortur 2024 Valdres

Vi har med dette gleden av å invitere til Golftur for seniorer 13.-16. juni 2024.

I år har vi planlagt en gjentakelse av fjorårets tur til Fagernes og Valdres, med spill på Valdres golfbane.

PDF Title

Herretur 2024 Haugesund 31.05 – 02.26

Tradisjonen tro så reiser herrene i Sotra Golfklubb til Haugesund for sosialt samvær og gode golfopplevelser. Håper dere som ikke har vært med før, gir dette en sjanse. Det er supert med golf og veldig kjekke baner å spille, og det sosiale på turen gir ofte
like gode minner.

PÅMELDING med FRIST 1. MAI. Det er først til mølla som gjelder, med garantert plass til 32 personer.

Påmelding i GolfBox eller ved å returnere denne slippen til Kryss av for det som passer og returner til Roar eller Heine.

PÅMELDING I GOLFBOX – KLIKK HER

PDF Title

Sverige tur 2024

Den årlige sommer turneringen i Sverige blir i uke 28 i vakre Mariestad.Flott by og kjempeflott golfbane.Gode plasser for bobil og hytter.Turneringen blir Onsdag 10/7 og Torsdag 11/7